The Final Goodbye.

2021/04/ 7
812 075 عدد المشاهدات

SUBSCRIBE to BRAWADIS ▶ bit.ly/SubscribeToBrawadis

FOLLOW ME ON SOCIAL
▶ Twitter: twitter.com/Brawadis
▶ Instagram: instagram.com/brawadis/
▶ Snapchat: brawadis

Hi! I’m Brandon Awadis and I like to make dope vlogs, pranks, reactions, challenges and basketball videos. Don’t forget to subscribe and come be a part of the BrawadSquad!

تعليقات
  • I like how he starts the vlog with a splinter in his foot

    ssbeamssbeam8 أيام قبل
  • I hate splinters 😂😂😂

    Jamie Lee AshtonJamie Lee Ashton17 أيام قبل
  • Bruh this is the Ali Vaccine Game he made every shot those first few I was like mad props tho he got that vaccine for COVID but he still did very well but for real I didn't even know that Angry Grandpa died in 2017 I started watching him in like 2016-2017 and still in 2018 and when they were putting vids out my friends kept telling he was dead and I was like why are they putting vids out then and they told me they were pre recorded and I was like ohh

    Chase HaneyChase Haney21 أيام قبل
  • Brandon: you guys ready and then to Romel: U ready Romel: says something Me: like they say all the time SPEAK UP Romel

    Chase HaneyChase Haney21 أيام قبل
  • Omg I had a splinter on the same day and skin grow over there my same reaction

    Karen YbarboKaren Ybarbo22 أيام قبل
  • Why did rockin look exactly like faze kay 🤣

    Stacey WesterbyStacey Westerby28 أيام قبل
  • Gotta be the funniest shit I’ve watched in an year

    UmarabelUmarabel28 أيام قبل
  • Yoooo vaccine Ali vs June flight 😂

    Giovanni HernandezGiovanni Hernandez28 أيام قبل
  • Angry grandpa 🥲 thanks for the memories and Brandon saying the lines such a throw back 🤝

    King DevourKing Devour29 أيام قبل
  • i love nour

    716 aiden716 aiden29 أيام قبل
  • I love angry grandpa

    Capz fnCapz fn29 أيام قبل
  • Brawadis idc what ever video you make but this have to go in your video show us how to play basket in your next video

    Yous WarriorYous Warriorأشهر قبل
  • Nice acting By Ali 🙄

    Meenakshi NivedithaMeenakshi Nivedithaأشهر قبل
  • When they was tryna get that splinter out his foot that had me dying😂😂😂😆😆😆

    DJ Oreeyo GamingDJ Oreeyo Gamingأشهر قبل
  • Dayum I really wanted to see when they pulled the splinter out im kinda pissed about that... now I’m gonna think for the rest of my life did they pull that splinter out ? Or did he leave it in his foot ? Maybe one day....

    OnewayQuezOnewayQuezأشهر قبل
  • 1:48 woah 2:21 he is actually a good guy 2:32 aaaaah oh sorry

    PixelgungamerPixelgungamerأشهر قبل
  • Love and support u brandon.

    Yaa-Koleki Gyasi-AdomYaa-Koleki Gyasi-Adomأشهر قبل
  • I remember it

    EMB x beastrugpieEMB x beastrugpieأشهر قبل
  • Nah bro I unsubbed i'm tired of watching him for 3 yrs and only clickbaits like he mad 10 of these videos and IT'S NOT GOODBYE LIKE BRO WHAT!

    Matthew JasonMatthew Jasonأشهر قبل
  • Nobody wearing even a pair of gloves...??what is this??

    Emi OdyuoEmi Odyuoأشهر قبل
  • Love you Brandon 🔥😍❤

    Norma RivasNorma Rivasأشهر قبل
  • Yo I’ve had that happen before when I was seven that shit hurt like a b**ch

    Sawyer RamageSawyer Ramageأشهر قبل
  • First

    Efrain RojasEfrain Rojasأشهر قبل
  • I just realized Ive been playing what do you meme the wrong way...

    memyprojects&Imemyprojects&Iأشهر قبل
  • Yay more pain

    DreAmZ ToxicDreAmZ Toxicأشهر قبل
  • thank you MAAAAAAAAAAM brings back memories 😪

    Dominic EwingDominic Ewingأشهر قبل
  • use a splinter out the are amasing they have sharp it to open your skin

    Redboy27x AhmedRedboy27x Ahmedأشهر قبل
  • you played the meme game wrong

    I'm AwfulI'm Awfulأشهر قبل
  • 1. Clint no longer films your videos ???? 2. Shermans no longer in your videos ???? 3. Your no longer in shermans videos ???? 4. Sherman doesn't come to the house or nothing..... We want answers we don't wanna see the new house we've been asking the same question for one month..come on dude......

    Straight Punjabi VibezStraight Punjabi Vibezأشهر قبل
  • What happens? I literally thaught you brought a house

    Gabriel MontoyaGabriel Montoyaأشهر قبل
    • He rented it. And blamed moving out on address being leaked.

      Bryan TaylorBryan Taylorأشهر قبل
  • lol Bodley in the making

    Darien FarmerDarien Farmerأشهر قبل
  • Dang bro who notices that booker got fat?😱

    Darien FarmerDarien Farmerأشهر قبل
  • The “thank you ma’am” caught on to me when you would always say it back in the day to your mom lol 🤣 keep up the great content bro!!! Hope everyone in the comments is having a great and amazing day!!! 🙏

    xRickayexRickayeأشهر قبل
  • LetsssGooo💪🏼💯

    Munchie BrittneeMunchie Brittneeأشهر قبل
  • If only you lived in Australia, just a little Australian Vegemite on a bandaid and it would draw that splinter out overnight, no pain!

    Ann GabrielAnn Gabrielأشهر قبل
  • Why do y’all play the meme game in reverse?😂

    That's A RapThat's A Rapأشهر قبل
  • Beard gang or what?? Rug needs to grow one now

    Dam D 210Dam D 210أشهر قبل
  • I want to know what happened with u and Antony it’s like after that one video y’all don’t hang out no more I only see him with others

    Gigi S.RGigi S.Rأشهر قبل
  • That happend to me and I had to get a sooing nedle and poke it of my foot

    bill gatesbill gatesأشهر قبل
  • I miss angry grandpa 😭

    Madie BestulMadie Bestulأشهر قبل
  • dont wanna scare u but if a splinter gets into ur bloodstream and reaches ur heart u can die ;-;

    tasneem shakirtasneem shakirأشهر قبل
  • You are scaring the people about the vaccine now a lot of people might not take it we will be in this mess forever

    Melissa McGuireMelissa McGuireأشهر قبل
  • I loved this family but Brian and Brandon’s videos got to the point to where I never knew if I was gonna be clickbaited...

    Caden McGillCaden McGillأشهر قبل
  • How old is rocket

    Tenzin SangpoTenzin Sangpoأشهر قبل
  • Ahh don’t touch my foot it tickles 😂😂

    Cristiano RonaldoCristiano Ronaldoأشهر قبل
  • this nigga moves into a new house every 2 months

    Firstname LastnameFirstname Lastnameأشهر قبل
  • Nour caught playing with brawadis feet. Use this information wiselym

    Donte SyrupDonte Syrupأشهر قبل
  • They’re always gonna end up moving back in watch 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

    Kenny MelgarKenny Melgarأشهر قبل
  • Am I the only one who’s mad they didn’t show Brandon getting the splinter out?

    Drip _Drip _أشهر قبل
    • B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X-..❤️⤵️ livegirls19. com !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,.💖🖤 在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。.說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味食物煮的時候 1618822182

      Rj Jaman IslamRj Jaman Islam28 أيام قبل
    • B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 ..👍 Clickhere : livegirls19. com !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候1 1618807731

      Aline CohenAline Cohen28 أيام قبل
    • 💋Best adult contact site💘👇 Click Here 》》 livegirls19. com 《《 Leurs états de santé respectifs les empêchent de s'approcher trop près l'un de l'autre. 在整個人類歷史上,強者, 富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市~sae和鄉村中的弱者,無力防守和貧窮成員。 然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其𝔻𝕅𝔸融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。 他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木)來調味食物煮的時候 1618757348

      Herry KatanaHerry Katana28 أيام قبل
  • Lol my 8 yr old son didnt even act like that when he got glass deep in his foot 🤣

    Sabrina RuckSabrina Ruckأشهر قبل
  • You'll be back with mom in a few months

    Mario GomezMario Gomezأشهر قبل
  • I literally had to use warm salt water last night for my sprained ankle 😭😭

    CltRamos YtCltRamos Ytأشهر قبل
  • this vid should be called: “another click-baited video”

    Leo ArrezolaLeo Arrezolaأشهر قبل
  • Bro u will not believe I also got splinter in my finger the day u got.

    Swastika Surve 9th G 52Swastika Surve 9th G 52أشهر قبل
  • i ain’t no hater but seen this vid to many times mommy’s boy will be back when he gets his hart broke agen ig i’m starting to hate sorry not sorry

    JohnoBeSwavy OGJohnoBeSwavy OGأشهر قبل
  • Not a single second in the video contained you saying goodbye to his house lmao fucking clickbaiting shithead no wonder Jackie left you

    Yt_OperatorYt_Operatorأشهر قبل
  • Wtf. This video so dumb af what good bye 🤦‍♂️

    Joshua NeaveJoshua Neaveأشهر قبل
  • That happens to me once but with glass and it hurt soooooooooooooo bad

    Ethan NajeraEthan Najeraأشهر قبل
  • Can't wait to see the new house that you decide to move into! Hope it goes great.

    Boi iBoi iأشهر قبل
  • Brawadis has to stop playing basketball, all he’s got is an Explosive first step and a Bomb jump shot

    Angel OrtegaAngel Ortegaأشهر قبل
  • Thass one big feet xD

    RussWest44RussWest44أشهر قبل
  • Nor was over the overreaction lol

    k Watkinsk Watkinsأشهر قبل
  • Angry grandpa go tooooo hard

    Sik_z _903Sik_z _903أشهر قبل
  • Who saw his Instagram story

    ʝυѕт α ρєяѕσиʝυѕт α ρєяѕσиأشهر قبل
  • Nour 💕

    PorkchopPorkchopأشهر قبل
  • Rip Angry grandpa 💔

    russ Moneyruss Moneyأشهر قبل
  • Did chanel get her lips done?

    Junior VillanuevaJunior Villanuevaأشهر قبل
  • My dad was ran over by a bob cat like a year ago almost an he yelled at the begging but like 2minitea after he took his cigarette out and smoked one he was in the hospital for 2 almost 3 months

    otxfrizzleotxfrizzleأشهر قبل
  • she so valid she watches angry grandpa

    DRIZZY SEBADRIZZY SEBAأشهر قبل
  • Is it just me or does his crush look like faze adapts old girl. Ariana or some like that

    Jose RodriguezJose Rodriguezأشهر قبل
  • Ouch

    Samuel RosserSamuel Rosserأشهر قبل
  • Omg it was soooo nice seeing all the cousins again

    Taleen KTaleen Kأشهر قبل
  • Respect ali

    tsuki no akumutsuki no akumuأشهر قبل
  • Lol they didn't even show the part if the splinter got out or not

    Robert Crawford Jr.Robert Crawford Jr.أشهر قبل
  • Omg the oh vibes coming back from this video

    Alex ツAlex ツأشهر قبل
  • Prayers for allie

    Alex ツAlex ツأشهر قبل
  • Bro brandon ur deadass the reason i say "thank u ma'am appreciate it" to this day 💀

    Bryan VelascoBryan Velascoأشهر قبل
  • He played angry grandpa

    Khyrese KennedyKhyrese Kennedyأشهر قبل
  • I love her ❤❤❤

    Van LeeVan Leeأشهر قبل
  • Thank you maaam preciate ittt, THREW ME BACK!!😭

    Israel RallaIsrael Rallaأشهر قبل
  • :(

    Beebox3Beebox3أشهر قبل
  • Hope your friend gets better again

    Lena YoderLena Yoderأشهر قبل
  • Well not your last day I bet your gonna be back at least once a week

    Parishays LifeParishays Lifeأشهر قبل
  • bra the cards nvm 😂

    HYPED-EVANHYPED-EVANأشهر قبل
  • Who else misses the basketball games

    Tristan C.GTristan C.Gأشهر قبل
  • Little netflix n chill

    PixelPixelأشهر قبل
  • A cool video idea .Is taking mama rug and papa rug to Iraq to their childhood home

    ItsYoBoiDaveItsYoBoiDaveأشهر قبل
  • Ismot me pr he is always saying hes leaving ARworlds for good and then he posts the next day like???

    M GamesM Gamesأشهر قبل
  • You should buy it

    Landon Smith Dailey LifeLandon Smith Dailey Lifeأشهر قبل
  • STOP brandon

    Rebecca GarryRebecca Garryأشهر قبل
  • Next time use a needle its way better!

    Yvonne Y Vargas CienfuegosYvonne Y Vargas Cienfuegosأشهر قبل
  • Dam how come Sherman the virgin dont play basketball ball with them no more???????

    IX ASP3CT IXIX ASP3CT IXأشهر قبل
  • Suns are good this year best team right

    Daniel JaworskiDaniel Jaworskiأشهر قبل
  • This volt was not good

    What ManWhat Manأشهر قبل
  • That vaccine gave Ali super powers 😂

    Jhon ZJhon Zأشهر قبل
  • My dad had a splinter in his foot that was 2.3 inches. Almost lost his leg due to infection

    FortdogFortdogأشهر قبل
  • Both you guys be buying houses then moving right back in with the family 😂

    PRETTYELIPRETTYELIأشهر قبل
  • Brandon you need to make a video of Ali vs rami that would get so many views there both tall

    JALISIA COSTONJALISIA COSTONأشهر قبل
  • Kisuu

    TAZMAZATAZMAZAأشهر قبل
  • What happen to basketball games Brandon

    Austin MirandaAustin Mirandaأشهر قبل
ARworlds